
1. Czy oferowane w Pop Portal produkty są oryginalne?
Oczywiście. Wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne, zamawiane z legalnych, pewnych źródeł. Nie musisz się obawiać, że trafisz u nas na podróbkę czy tak zwaną "chińską replikę".
2. Czy sprzedawane w Pop Portal figurki są dobrze zabezpieczane na czas wysyłki?
Tak. Ponieważ także kolekcjonuję Popy, wiem jak ważne jest dla kolekcjonerów, by figurki dochodziły do Was w nienaruszonych pudełkach kolekcjonerskich. U nas każda figurka jest pakowana osobno w folię bąbelkową, a całe zamówienie w karton. Do tego staramy się wypełnić puste przestrzenie w kartonie, żeby figurka nie przemieszczała się w środku.
3. Co zrobić, jeżeli przesyłka uległa uszkodzeniu w transporcie?
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone. Jeżeli paczka dostarczona została do paczkomatu, a Ty odbierając ją zobaczysz, że jest uszkodzona, najlepiej odłóż ją z powrotem do paczkomatu, zgłoś reklamację bezpośrednio w paczkomacie, postępując zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu paczkomatu. Jest to najpewniejsza forma reklamacji.
Jeżeli zabrałeś już paczkę do domu i dopiero później stwierdziłeś uszkodzenia, masz 7 dni na złożenie reklamacji w InPost https://inpost.pl/pomoc-w-jaki-sposob-moge-zlozyc-reklamacje
Najlepiej od razu zrób zdjęcia uszkodzeń, będą potrzebne w procesie reklamacji.
Jeżeli była to paczka kurierska, zgłoś reklamację od razu przy kurierze, poproś o sporządzenie protokołu zniszczeń. Podobnie w przypadku paczek Poczty Polskiej.
W zasadzie lepiej nie przyjmować zniszczonych paczek, nie zabierać ich z paczkomatów i od kurierów, bo później trudniej jest udowodnić, że paczka została uszkodzona w transporcie a nie już przez klienta.
4. Czy otrzymam za zakup w Pop Portal fakturę VAT?
Nie. Na życzenie klienta możemy wystawić fakturę, ale będzie to faktura bez VAT, w wartościach brutto.